Translate

dissabte, 9 de març del 2013

"Velles glòries" : Obres antigues.



Phantasmagorie (From Hell)
 


 Tècnica mixta (olis i sprays) sobre tela. Any 2001 (?) . 89 X 116 cm.


Siamesos units per l'ull (Siam Eye)


Mixta sobre fusta,  47 X 52 cm. Any 1993 (?)

Siam Eye o Siamesos units per l'ull és una broma. Pintat a la facultat, entre rialles amb els companys sobre una fusta que hi havia per allà.

Vaig fer una versió de la qual no tenc fotografia amb el mateix tema dels siamesos units per l'ull, més punk, i el text posava "Ser siameses unidos por el ojo no es tan xungo!" i a més els personatges crec recordar que duien ulleres de sol. La vaig fer com a regal pel meu company David Labiano "Navarro", que m'ho va demanar.


Déu Pare/Mare amb el Fill



Olis sobre tela. 65 X 54 cm. Començada aprox. l'any 1995 (?)

Finalment, aquest Deu Pare/Mare amb fill és la meva Gioconda particular. No per obra mestra, és clar, sinó perquè és un quadro eternament inconclús. Ja ni recordo quan el vaig començar, però va ser després de veure a Barcelona una exposició de Mandales Tibetans que és una de les que més profundament m'han impactat, i no sé quantes vegades he tornat a modificar-lo...en realitat crec que m'agrada així, sense acabar....




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada